Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

måndag 20 juni 2011

Telenor, i mina drömmar

Hej, hej! Nu är det sommarlov och jag har sovmorgon varje dag. Men det har inte min mamma, hon jobbar inom sjukvården och behöver gå upp tidigt fem dagar i veckan. Men hon brukar alltid väka oss för att säga hejdå, och sen kan vi somna om.
Igår sa jag till mamma att jag ville att hon skulle väka mig så att vi kunde säga hejdå (jag skulle till pappa den veckan, så jag ville hinna säga hejdå) . Då sa hon att hon skulle försöka, men var inte helt säker på om det skulle gå. För ett par dagar sedan hade hon inte kunnat väka mig, när hon försökte hade jag sagt: telenor.
Det är konstigt eftersom jag inte drömder om mobil abonnemang så ofta.

När jag och min lillasyter var små pratade vi med varandra medans vi sov, fast telenor pratade vi nog inte om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar