Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

tisdag 19 april 2011

98:an vs skrivaren

Hej hej!
I julas fick jag en skrivare, jag har inte andvänt den så mycket så jag kan inte allt om den. Idag skulle jag skriva ut en lista med all böcker jag lånat, dels för att jag ville hålla reda på mina böker och dels för att jag tycker att det är roligt att skriva ut. Jag skrev upp listan på ett word dokument  och trykte på knappen som ser ut som en skrivare, inget hände, jag tryckte på den igen, inget hände..... Jag tryckte på kanppen om och om igen men inget hände. Tillslut fick jag hälp av pappa och skrivaren skrev listan, som jag glad tog imot. Men skrivaren fortasate att skriva ut boklista efter boklista. Efter att den hade skrivit ut ca fem listor till slutade den äntligen! 
1-0 till skrivaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar