Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

lördag 16 april 2011

Kultingen o jag....

Hej! Idag var jag med Kultingen (min kompis :P). Det var en jättevarm dag så vi gick och köpte glass. När glassen var uppäten gjorde vi något kul, men vissa tycker kanske att det är barnslig (det tycker inte jag!). Vi byggde sandfigurer i sandlådan. Det blev en gubbe som rökte, superfin tycker jag!






Visst blev den fin!? När jag vissade den för pappa sa han: "Jättefin! Jagade ni bort 5-åringarna som gjorde den?".
Ha ha, verkligen jättekul!

ps. Enligt Kultingen är jag en tupp, eller en hankykling! :D





6 kommentarer:

  1. Om du läser det här Kultingen så är du superbra på att bygga sandgubbar! <3 <3

    SvaraRadera
  2. Haha, superskön sandsnubbe!

    SvaraRadera
  3. Mycket fin sandgubbe och mycket taskig pappa som sa så!

    SvaraRadera
  4. Eehhh...? Den andra komentaren har jag inte skrivit, vem är det som har skrivit den!?

    SvaraRadera
  5. Det var jag! Du var inloggad på min dator utan att jag märkte något.

    SvaraRadera