Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

lördag 8 januari 2011

Fyrishåv

Idag var vi på fyrishåv, det var kul. Fast några saker var inte så kul, en sak som inte var kul var så kul var att en utländsk kille skrek att jag skulle åka i rutschkanan. Jag och Mulen skulle tävla, och jag väntade på att Mulens rutschkana skull bli "ledig" (att den gröna lampan skulle börja lysa, min gjorde redan det).  Men då skrek han: åaack, åaack och schasade mig. Lite lätt chockad åkte jag och det blev ingen tävling. En annan tråkig sak var att jag halkade i  trappan och slog i knät. men som tur var skulle vi åka då.

2 kommentarer:

  1. Dumma gubbe! Synd att jag inte var med, då kunde jag skällt på honom! Eller kastat någonting. En gång när du var liten och vi var i ett bollhav kastade en äldre pojke en boll på dig och då kastade jag tillbaka. I've got your back!

    SvaraRadera
  2. Jag mins inte det där med bollhavet, men jag önskar att jag gjorde det. Den pojen kastar nog inte så många bollar längre.

    SvaraRadera