Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

söndag 2 januari 2011

Slappdag med legospel och choklad


Så här ser spelet ut!

I dag tar vi det lugnt, vi är alla lite trötta eftersom vi har sovit för lite. Vi har spelat legospel och ätit en halv chokladask. Det har varit ganska kul, det har bara blivit lite tjafs om vem som ska vinna legomumiekungens krona. Spelet gick ut på att gå runt och samla kristaller, sedan gå upp för pyramiden och besegra mumiekungen Ramses. Mina systrar tyckte nog att det svåraste var att sitta still när mamma läse upp reglerna.   




Idag gjorde jag något ordtest på DN, jag lärde mig många intresanta saker som vad Aritmetik är t.ex.
Om någon vill prova så klika på länken:

DN testet

Ses

2 kommentarer:

  1. Fast jag borde ha vunnit Ramses krona tycker jag nog, jag var liksom bäst...

    SvaraRadera
  2. Kul spel! Nästa gång vi ses måste vi spela, jag kommer absolut vinna! När vi spelade i julas gick det ialla fall bra...

    SvaraRadera