Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

torsdag 24 februari 2011

Sportlov

Hej bloggen!
Jag har varken orkat eller haft något att skriva om på den senaste tiden. Den här veckan har jag sportlov och ligger i soffan och tittar på tv. Har verkligen sportat mycket - not!
Igår var jag på en filmverkstad på bibblan, ja, det var nog det enda jag gjorde. Vi fick lära oss lite om hur man gör egen film och det tycker jag är ganska kul. Jag har gjort några kortfilmer med legofigurer. Jag kanske visar den någon gång om jag törs. Efter filmverkstan hade jag FF och SF (föräldrafritt och systefritt) när de var på ett födelsedagskalas. Skönt! Jag åt pizza, choklad och chips medan jag tittade på fyra filmer på raken. Under den fjärde filmen kom dem hem - domedagen -min familj, så då var det slut på det lugna!
Idag är min moster och mina kusiner på besök. Min yngsta kusin, som är ett halvår, vill mest pussas med öppen mun och släng decilitermått omkring sig. Min andra kusin, som fyller tre i sommar, leker med playmobil och är jätteskraj för två av våra gossedjur - mammas gamla apor Max och Manne. Själv får jag modella i mammas gamla jeans som hon ska försöka sälja på Tradera eftersom de är för små för henne.

Visst är dem läskiga? 


4 kommentarer:

  1. Sketaläskiga!! Bloggen borde vara barnförbjuden om du ska lägga ut så där läskiga bilder...

    SvaraRadera
  2. Ja, den utan ögon är ju superläskig!!

    SvaraRadera
  3. ja det är de stora syrran

    SvaraRadera
  4. Hallå hallå! Vad är det för hemskheter ni säger om mina vackra apor!

    SvaraRadera