Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

onsdag 2 mars 2011

Onsagen den 2/3

Dagens datum är onsdagen den 2/3, ingen bra dag! Dagen började med att pappa väckte mig vid kvart över sex tiden. Forfarande halvsovande och med halv slutna ögon gick jag ned för trappen. Jag råkade ta ett förlångt steg framåt, missade trappsteget jag skulle ha trampat på, och trampade snett så att jag ramlade! Det var inte skönt!  Det gjorde jätteont i foten, och jag blev jätterädd! Men efter en stund ersattes smärtan i foten med huvudvärk och illamående. Jag tog med en hink upp på mitt rummet, vilket var tur, för jag kräktes tre gånger! Inte pricis min bästa dag!

2 kommentarer:

  1. Usch och fy! Det låter som en dålig dag. Hoppas du blir bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Jag mår redan mycket bätre! :)

    SvaraRadera