Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

onsdag 30 mars 2011

Bra bloggar

Hej alla bloggläsare!
Jag vet en jättebra blogg för alla er som älskar böker. Den heter Matildas Läshörna och är propfull av boktips! Många bra böcker finns där som jag älskar! Matilda är född samma år som jag (år 98 såklart!), men verkar ändå läst ett halvt biblotek!

En annan bra blogg är min mosters blogg mrs Pitepalt. Där skriver hon om sitt liv som småbarns mamma. Vissa saker t.ex. bilder på hennes barn och privata inlägg är lösenordsskyddat.

Hej då!

Ps. Från och med nu heter min ena moster (jag har två) mrs pitepalt.

 

4 kommentarer:

  1. Vad du är snäll, vännen!

    Och jag tror nog du har läst åtminstone en tredjedel av ett bibliotek. Faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Aa och jag heter kulting ;P
    din lilla hankyckling :D

    SvaraRadera