Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

söndag 13 mars 2011

Goodbye Kitty!!

Idag var jag i stan (Uppsala) för att hitta nya badkläder (jag har tappat bort mina), och gick runt lite till bl.a. Lindex, Kappahl och H&M. Om man gick till tjejavdelningen på alla tre affärerna hittar man Hello Kitty överallt! Okej, det kan väl vara gulligt på småtjejer på 6 år, men de i min ålder kan väl iallafall ha något annat på sig!? Hello Kitty finns på precis ALLT! Det finns på allt från smink och kläder till godis och skrivböcker. Och jag har verkligen tröttnat på dig Kitty, så snygg är du faktiskt inte!

Den speciellaste Hello Kitty tröjan jag har set, såg jag någon gång när jag var yngre (kanska gick jag i trean?), det var en storsamling i skolan och en tjej i högstadiet hade en tröja där det stog "Hänga Kitty", och på tröjan var det en bild av Hello Kitty som blev hängd (låter väre en det var). Jag kunde inte hitta några bilder på just den tröjan, men hittade istället den här, för alla er som ogillar Hello Kitty!





Och för er som gillar Kitty och böver en ny bil, har jag den här:

  

Snygg?




















Njaaa.... Hello Kitty är inget för mig, så jag tror att jag säger: Goodbye Kitty!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att alla ni som tycker om Hello Kitty inte missförstår mig nu, jag mennar bara att det inte riktigt är min grej.

    SvaraRadera
  2. Man måste ju få ogilla saker i sin egen blogg, och Hello Kitty känns ju lite uttjatad. Precis som snobben och Nalle Puh som finns på många killkläder. Och Spiderman och Blixten. Trist när alla ska se likadana ut.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja! Kan dem inte ha något annat?

    SvaraRadera