Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

söndag 27 mars 2011

Fullt upp


Hej lilla bloggen. Jag har inte skrivit så mycket på senaste tiden. Jag har haft så mycket att göra, det känns som om jag har fullt upp hela tiden. Jag har hade NO-prov i fredags, så hela veckan har jag läst på om det. Jag har inte orkat eller hunit skrivit fram tills idag. 
I fredagskväll var vi hos min moster och småkusinerna, Mulen skulle sova över där med en annan kusin. På lördagen var jag, mamma och Damapan ensamma, J-dog (mammas sambo) var i Stockholm med en kompis. Vi  åkte till Uppsala  för att shoppa lite "nödvändiga" grejer. Jag köpte en ny vårjacka . Jackan fick bli begie (tråkig färg) så att man kan ha färgglada sjalar till. På Gina köpte jag två toppar, min favorit var "äppeltröjan". Efter shoppingturen åkte vi till några kompisar. Vi åkte förbi Gränby centrum för mamma skulle "bara" köpa strumpor, det var hål på hennes. Hon ringde till kompisarna och sa att vi skulle bli fösenade en kvart, men det tog mycket mer än en kvart, minst en timme. Jag köpte en sjal och mamma två (och strumpor såklart), Damapan köpte ny vantar och en mössa som hon inte vill ta av sig ens inomhus. Efter att vi hade köpt sjalarna (på HM) gick vi till Åhléns. Jag tittade på köksprylar och hittade lite roliga grejer.     
Rosa stekpannor!!!
Ta-ut-varma-saker-ur-ugnen-grejer som roliga djur!

En ugnsko...
Det jag blev mest imponerad av var stekpannan, haha! Den var rosa!

P.s. ni glömde väl inte att släcka......

2 kommentarer:

  1. Äppeltröjan var superfin, blir du sur om din gamla moster köper en likadan?

    J-dog, hihi, var det hans förslag eller?

    Det var mycket trevligt i fredags! Hoppas vi ses snart igen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Min (inte gamla) moster får köpa hur många äppeltröjor hon vill, mig gör det inget!

    J-dog var hans ide, han tyckte att det lätt coolt....

    kram!

    SvaraRadera