Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

söndag 27 mars 2011

Ritter sport

Hej!
Just nu är jag väldigt glad, för jag har fått en väldigt speciel chokladkaka! "Och?" tänker ni säkert, men det är en väldigt god choklad som är väldigt svår att hitta! Den heter Ritter Sport Butter Biscuits och ser ut så här:
Mulen kom precis hem från stockholm (där våra kusiner bor) och tog med sig en ritter från kusinerna. Min äldsta kusin (som är ett år äldre en mig) hade köpt en ritter när han åkte färja. Jag sa en gång när jag var hos mina kusiner att jag tyker om ritters choklad (fast bara butter biscuits) och att den var svår att hitta, och han kom ihåg! Det måste varit flera månader sedan! Tack!

Mmmmm...... den är jättegod!
Hejdå!!
P.s. för er som inte vet det, JAG ÄLSKAR CHOKLAD!!!!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar