Om du har några frågor, kontakta mig på: 98ansblogg@gmail.com

torsdag 17 mars 2011

Kängurumatte

 Hej, hej!
Idag gjorde vi kängrumatte i skolan, det är en mattetävling som görs i hela landet. Det är en sorts matematiska kluringar som man ska lösa på en timma. Det finns fem svarsalternativ, men bara ett är rätt. Jag tror att det gick ganska bra för mig. Så mycket mer intresant hände det inte på den dagen, efter skolan sprang jag en liten bit, och sedan slappade jag lite framför tven.

Imorgon ska jag vissa upp en teater med min teatergrupp, lite nervös! Men jag tror att det kommer att gå bra. Något annat jag ska göra är att inviga mina nya springskor! Jag var på Team sportia med familjen och fick hjälp av någon Team sportia-gubbe att hitta bra skor och jag fick prova att springa på löpband!

Hej då, ses i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar